środa, 5 lutego 2014

Hej hej :)

:) 
To ja ;)
Wpadam na chwilkę, bo kiepsko dziś ze mną
Chcę tylko napisać, że:
1. W Sklepie Minty House pojawiły się nowości. Piękne wiosenne cukierasy! Jeszcze nie wszystkie, wieczorem dodam nieduże meble od Ib Laursen, o które tak często mnie pytacie. Być może pojawią się też patery, foremki do babeczek i filiżanki Jumbo w kolorze miętowym (ale to już po 20.02 się okaże i wtedy będzie można zrobić domówienia )
Ponieważ meble sprowadzam tylko na zamówienie, chciałam abyście mieli czas na zapoznanie się z ofertą i przemyślenie sprawy.
Tymczasem czeka na Was promocja wysyłkowa, a szczegóły znajdziecie w opisach nowych produktów
2. W Minty Second Hand także nieco mintowych klimatów, już teraz ;)
3. Miłego dnia!!!!!
---
Ewa




6 komentarzy:

  1. Lecęęęęęęęęęęęe do sklepu;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie miętowy blog;) piękne zdjęcia... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. no to już mnie tu nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdjęcia zachycam sie jak zawsze i ubolewam ze nie zdązam na wyprzedaze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi przykro, ale obiecuję, że będą częściej

      Usuń