piątek, 4 października 2013

Na rozgrzewkę

Hej hej :)
No to i u nas był dziś pierwszy przymrozek. Cynie, którymi cieszyłam się jeszcze wczoraj dziś wyglądają jak kupka nieszczęścia. Szron na trawniku zmotywował mnie do wizyty w sklepie ogrodniczym- obiecałam sobie, że w tym roku zdążę zasadzić tulipany. Kupiłam mnóstwo cebul i już nie mogę doczekać się jutra, kiedy to ze szpadlem i grabiami ruszę na zagony ;)
Parę stopni w dół, a aura jesienna w mig naciera, liście się skurczyły z zimna. Dobrze, że udało mi się uratować jedyną dynię, jaka mi urosła. Chciałam jej dać jeszcze czas na osiągnięcie imponujących gabarytów, ale wolę mniejszą niż zmarzniętą na amen
A w domu...
Kolejny raz biorę się jak z bykiem za rogi z kolorem fioletowym. Miałam już jakiś czas temu zrobić sesję, w której miał być bohaterem, ale nie wyszło- błękit go wygryzł ;)
Teraz powolutku go oswajam, przy pomocy naprawdę pięknej ceramiki Rice i bratków, które chyba się nieco pogubiły i kwitną na potęgę, jeszcze piękniej niż wiosną.
Dziś też ćwiczę przekąski serowe ( ser pleśniowy zapiekany z odrobiną tymianku ). Do tego pieczone figi i smażona gruszka z rozmarynem
A Wy macie jakieś fajne sposoby na ser? 
Podrzućcie, chętnie wypróbuję 
Smacznego weekendu :)
---
Ewa









16 komentarzy:

  1. O jaka piękna ta fioletowa sesja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Ewo! zdjęcia po prostu bajeczne. Pozdrawiam serdecznie Marzena:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sesja jak zawsze piękna!A ten talerz zielony to jakiego Producenta?
    wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talerz jest z jakieś zamierzchłej serii z Ikea :)

      Usuń
    2. kurcze:)szkoda, pewnie już nie dostępne,gdyż Ikea sklep internetowy mam w jednym palcu...:)i niestety niewidziałam!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. U nas rano też chyba był przymrozek, ale za to w dzień piękne słońce.
    Zdjęcia śliczne jak zawsze:-) Dobrego łikendu, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas mrozi już na całego :(( Szybki skrobiemy już 4 dzień .. ale Twojego bajecznego naczynka nic nie przebije !! jest po prostu bajeczne !! Już wczoraj buszowałam po Minty sklepiku i nie mogłam oderwać od niego oczu , uwielbiam Rice !! Buziaki jesienne Ewuś..

    OdpowiedzUsuń
  6. takie niecodzienne kolorki u Ciebie:) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia , oglądam i oglądam :)
    Ser.......... moja miłość !
    Nie ma to jak pleśniak sam w sobie ,ale często podaję też zapiekane ziemniaczki z plastrem sera i ziołami . Wszystko wtedy zlewa się z sobą i cudnie smakuje .

    OdpowiedzUsuń
  8. No ta fioletowa micha jest genialna! A Twoje zdjęcia jak zawsze powalają :) Ps. wszystko dotarło, rzeczywiście listonoszowi nie chciało wypisać się awizo :P Pozdrawiam cieplutko! Lu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, zdjęcia cudne jak zawsze....Kochana nowe formy do zapiekania są cudne. A kochana ręczniczki doszły dziękuję są piękne, ale jeszcze w Polsce niedługo mam nadzieję, że będą u mnie. U mnie we Francji cieplutko chodzimy co najwyżej w kurtkach dzinsowych temperatury 20-22 stopnie a rano z 11 więc korzystamy. Przesyłam Ci słoneczko i ciepełko. Ściskam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani Ewo,
    zdjęcia piękne! A zdradzi Pani gdzie można kupić miętowy sznurek chyba papierowy na wielkiej szpuli - marzy mi się taki, a mignał mi na Pani zdjęciach:) Dziękuję z góry,
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh genialnie! http://badanga.pl/Promocja/5622/Kubek--dobra-cena taki kubek bym jeszcze dodała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite zdjęcia Ewa! :)
    dobrego tygodnia
    na tą formę już zbierać zaczęłam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tu właśnie jęczę z zachwytu, nad wspaniałością wszystkiego, co właśnie obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. za kazdym razem jak oglądam twoje zdjecia z kuchni mam ochotę sie wprosić :D

    OdpowiedzUsuń