sobota, 18 maja 2013

Sobota.

Kochani :)
Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za fantastyczny oddźwięk po publikacji w Moim Mieszkaniu.
Dajecie mi energię, kopa by iść dalej
Ściskam Was za to mooocnoooo!
*
A dziś pracowicie, ale za to w jakich okolicznościach!
Było przepysznie, owocowo i owocnie zarazem, rodzinnie, z kiełbasą z ogniska, chlebem z wiejskiego sklepu i kompotem z rabarbaru.
Efekty pracy już niebawem będziecie mieli okazję zobaczyć :) Na razie cicho sza ;) albo ciacho i sza ;) też z rabarbarem ;)
Tymczasem życzę Wam miłego weekendu i serdecznie zapraszam wszystkich fanów Maileg do Minty Sklepu. Dziś i jutro 5% zniżki na wszystkie Zabawki
Niech cieszą Maluchy w Dzień Dziecka!
Znajdziecie tam produkty z najnowszych dostaw, następna dopiero jesienią
Bawcie się dobrze!
---
Ewa 












43 komentarze:

  1. Hej hej, jak pięknie zielono i wiosennie! zapraszam do mnie - post pod tym samym tytułem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie:) sama poleniuchowała bym na tym leżaczku popijając kompocik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leniuchował tylko Ignaś, ja muszę poczekać na urlop ;)

      Usuń
  3. Chociaż wizualnie poleżę na tym leżaku. U mnie pada i szaro:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pada leżę na nim w domu :) Ma honorowe miejsce przy tarasie

      Usuń
  4. Ha, ha! najlepsze pod słońcem jest jedzenie pod chmurką :))) Wspaniały pomysł z wyjściem "w pole" :)) A ja, jak ta myszka w tutu z przyjemnością poleżę brzusiem do góry, wśród takiej, pięknej scenerii z Twoich zdjęć :)))
    Serdeczności :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie. Najfajniej w tym, że trzech moich facetów ogarnęło temat obiadu pod chmurką, a ja mogłam skupić się na zupełnie innych przyjemnościach ;)

      Usuń
  5. taborecik i niezapominajki full wypas!! uwielbiam!!!... a kto tam się czai na drzewku? i tak na mnie zerka? ;).. ech... cóż mogę napisać?.. pięknie!!.... ale bym się napiła kompociku z rabarbaru... o rabarbarowym cieście nie wspomnę ;)... ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taborecik 100% Twoich klimatów. Nie wzięłam go ze sobą tylko dlatego, że się nie zmieścił do samochodu wypchanego stołem, leżakiem, pudłami z fantami, łukiem i słomianą tarczą do strzelania z niego. Oprócz tego cztery osoby, bukiet kwiatów i wałówka. Następnym razem biorę :)

      Usuń
  6. Chciałabym się znależć na takim pikniku, w takim otoczeniu i z dobrym jadzonkiem :)
    Pozdrawiam Marzena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ruszyć przed siebie, zabrać trochę jedzenia i dobry humor pod pachę!

      Usuń
  7. pięknie, sielsko, swojsko, niebiańsko...
    takie słowa cisną mnie sie na usta ;)
    zdjęcie niezapominajkowo zielone przepiękne!! jeśli pozwolisz to sobie skopiuję do mojego prywatnego albumu :)
    takież samej przyjemnej niedzieli życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło :) i cieszę się, że się spodobało Moniko :)

      Usuń
  8. Cudnie, pięknie i pysznie!!! No ale, ten kot Zakapior też śliczności:-) Pozdrawiam serdecznie, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni biedaczek, czeka na nowego właściciela. W ramach pocieszenia pojechał na piknik ;)

      Usuń
  9. Cudnie! Ja właśnie popijajam rabarbarowa lemoniade z rumem :) a Belle Blanc bardzo zazdroszczę! Dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być obłędne w smaku!
      Miłego początku tygodnia życzę :)

      Usuń
  10. Ale pysznie, kolorowo i wakacyjnie u Ciebie :) Bardzo fajne lampioniki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A lampioniki są w sklepiku: http://sklep.mintyhouse.pl/index.php/do-domu-1/szka-o/szklany-lampion-z-uszkiem.html

      Usuń
  11. pieknie ,az chciałoby się zasiasc tam z tobą :) MM juz kupiłam ale nie przeczytalam.. pewnie niedługo to zrobie :) ale i tak jestem pewna ze super wywiad.. a wnetrze najładniejsze w gazecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo :) Do czytania to nie ma tam zbyt wiele, bo i sesja malutka przecież i miejsca brak ;)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. jakaś zapóźniona jestem, jeszcze nie widziałam MM - muszę szybko nadrobić, gratuluję:)
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia... u nas dziś też cały dzień na świeżym powietrzu:) cudne kompozycje. Dobrej nocki

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas dziś również cudowny dzień był. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i jeszcze piękniejsze przedmioty, nawet moja tabliczka załapała się na zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja, mam nadzieję, jest już u ciebie :) Ta jest jeszcze do przygarnięcia

      Usuń
  16. pięknie, uroczo, cudnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie, uroczo, cudnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, a to z leżakiem kapitalne! pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie tu :)) dodaję do najulubienszych na moim blogu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewa jak zawsze cudnie u Ciebie. Piękne zdjęcia lecę czytać dalej, bo mam spore zaległości a teraz tak bardzo potrzebuję tej Twojej życiodajnej energii, która płynie z Twoich cudnych zdjęć. Ściskam mocniutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewo jestem po lekturze MM. Cudowny klimat na zdjęciach. Miło było Cię tam zobaczyć.

    Skąd Ty taki taboret wytrzasnęłaś? Jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A taboret... leżał biedaczek do góry nogami na przyczepce wujka. Wyciągnęłam za jedną, bo wiedziałam, że na fotkach będzie wyglądał obłędnie. Następnym razem przygarnę go na stałe :)

      Usuń
  22. Trochę późno, ale i ja przyłączam się do gratulacji. Piękna sesja, ale to mnie nie dziwi skoro w domu pięknie, to czemu na zdjęciach miałoby być brzydko ;)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewciu!!!! Sorrki, że dopiero dziś, ale przez weekend nie tykałam komputera. W każdym razie chcę Ci powiedzieć, że artykuł w MM super, sesja foto cudna, bo i obiekt wdzięczny:)! Fajnie, że mogliśmy się czegoś o Tobie dowiedzieć, np. skąd u Ciebie takie "ciągoty" artystyczne i zamiłowanie do piękna na co dzień:) A co do tej Twojej "foto-amatorszczyzny" to dowód właśnie mamy powyżej, więc nie bądź taka skromna, bo talentu w Tobie co niemiara! Tak więc proszę o więcej tej foto-terapii (?!) Przesyłam słoneczne uśmiechy:)))) - Kasia

    OdpowiedzUsuń