poniedziałek, 26 listopada 2012

I znów poniedziałek

Słoneczko za oknami :) Może wreszcie uda mi się skosić trawę? Muszę zdążyć zanim znów spadnie śnieg ;)
Z pracami polowymi jestem w taki ziąb na bakier. 
Za to w domu...


Zobaczcie na ten wieszaczek! Skuter i kot, no może nieco podobny do żółwia! Oszalałam! Jeden od ręki trafił do naszej kuchni.



Półeczka druciana aktualnie zmieniła się w tasiemca ;) 
Dzięki niej o wiele łatwiej rozwijać tasiemki na odpowiednią długość. 
No i moje ukochane minty ołówki od Syl.
Ostatnie sztuki. Nikomu nie oddam ;) Iga czasem mi podkrada ;)



Miłego i spokojnego poniedziałku
---
Ewa

18 komentarzy:

  1. Jak zwykle same cudowności! U mnie tez słoneczko:-) Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście piękny wieszaczek no i te ściereczki..Twoje zdjęcia to miód dla moich oczu:)
    dobrego dnia i miłego urzędowania w ogrodzie:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności, super pomysł na tą półeczkę na tasiemki. Pozdrawiam słonecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ! A najbardziej w oko wpadła mi druciana półeczka :)

    OdpowiedzUsuń


  5. ...no pięknie świeciło z rana:)

    wieszaczek śliczny, ale ta ściereczka z haftem krzyżykowym!!!! cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft jest nadrukowany, w przeciwnym razie chyba nikt nie odważyłby się używać tej ściereczki w kuchni ;)

      Usuń
  6. Miłego tygodnia życzę!:)
    Cudne, pastelowe barwy.
    Ołówki miętowe szczególnie mi się spodobały.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Druciana półeczka, wieszaczek, ołówki, szpulki, tkaniny, miseczki, tasiemki... wszystko, ale to absolutnie wszystko jest przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne wnętrza i dodatki, śledzę Twój blog od dawna i jestem zachwycona :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie tu u Ciebie - zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i proszę o wybaczenie, że nie pociągnę zabawy dalej. Pozdrawiam najserdeczniej

      Usuń
  10. podoba mi sie druciana półeczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko piękne ale wstążeczkę w gwiazdki kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstążeczki w gwiazdki, moje ulubione. Wszędzie ich u nas pełno

      Usuń
  12. zagarnełabym ta drucianą połeczkę z całą zawartoscią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ołówki kuszące w tym pożądanym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń