piątek, 30 listopada 2012

Dwa w jednym

Dzisiaj w Minty House powitaliśmy niezwykłego gościa :) Pędziłam na Pocztę z awizo wiedząc, że w kopercie zastanę coś niezwykłego. Pani Kasia, którą serdecznie pozdrawiam, zapowiedziała, że dostanę niespodziankę w kolorze Minty ;)
I oto jest :D 
Bajecznie miętowy Bąk Baboo ! Tak właśnie go nazwaliśmy
Na jego widok gęba cieszy się nie tylko mnie, ale i Markowi. 
 Tak dopieszczonych w każdym detalu wytworów jeszcze w Polsce nie spotkałam. Wszystkie można kupić TU
Zachęcam Was gorąco do pooglądania.
Pani Kasiu Dziękuję :) Bardzo, bardzo mocno!
:)))))






Jak widać Baboo doskonale pasuje do moich kuchenno-sklepikowych klimatów.
Jest słodki jak różowe landrynki, pastelowe miseczki i minty łyżeczki.
---
Na koniec jeszcze garść świątecznych dekoracji z metalu w kolorze gray. Moje ulubione.
Powolutku będę dodawać czerwone akcenty i zielone gałązki, jeszcze chwilka...





Gwiazdki i serduszka można kupić w Ikea
Domkowy dzwoneczek dostępny jest w sklepie Decorolka
Pozostałe przedmioty, to wiadomo ;), z Minty Sklepiku
P.S. Misie i koniki drewniane już do nas jadą. Lada moment będzie można zamawiać :)


26 komentarzy:

  1. cudny Bąk :)))
    reszta dekoracji równie śliczna!
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie mogę, ten bąk jest niesamowicie cudny!!! Ten jego brzuch i nóżki, no rewelacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziaki. Sama chętnie bym wszystko przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha ale swietny tluscioszek!!:-)))) pozdrawiam Mietuski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pan Bąk fantastyczny! Cała reszta też:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciu ale sliczna ta biedrona :))) , wystrój cudny :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cudnie dopieszczone:-)
    Pastelki, druciako metale uwielbiam:-)
    Pozdrawiam ciepło, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wczoraj odebrałam przesyłkę z moimi małymi zakupami od Was i normalnie ściskam Was i całuję wirtualnie mocno mocno! Wieszaczek miodzio! Tego mi było trzeba. Nareszcie wiadomo który ręcznik czyj :) A naczynie z dziubkiem, ech...:) Następne będzie duże białe :) Bączuś przesliczny! Przydałaby mu się chyba jakas bączusiowa ślicznotka u boku...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten bączek, aż chce się podglądnąć i uszyć podobnego, piękny jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. A jeszcze zapomniałam genialne zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, pięknie tu i w najlepszym smaku. Dzisiejszy post uroczy:) Będziemy zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko prześliczne, ale ten bąk jest przecudny muszę przyznać, że tak pięknego bąka to jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Baboo jest super, w najlepszym kolorku!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ihihihihii kiedyś robiłam zakłusy na bączka Pani Kasi ale skończyło się na Pannie Zającowej , którą dostałam od męża :))) a Ty Ewo kusicielko kusisz mnie bardzo tymi pięknościami :))) I chyba nie będę tak bardzo ze sobą walczyła :) czekam na misie pysie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle piękne zdjęcia i kolory a bączek - cudo! Już się nie mogę doczekać szarych gałeczek:) Widzę, że są piękne a na żywo pewnie jeszcze lepiej wyglądają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie - jak zawsze, mi najbardziej podoba się ten okrągły wieszak i oczywiście dekoracje na nim. Jutro jadę do Ikea - ależ się cieszę( u nas to zawsze trochę duża wyprawa, bo to prawie 150 km w jedną stronę):)

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamuniu jakie cuda!! wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słońce!, można u Ciebie zawału dostać od tych pięknych przedmiotów i zdjęć ! Ale cacka, ciekaw, że zawsze w okolicach świat ma się do tego jakiś większy sentyment :))
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  19. przuroczy ten wasz nowy lokator.. i świetnie wpasował się w wasze wnetrza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojeju jaki skarb do Was przywędrował i rzeczywiście jak nigdzie indziej odnalazł się w Waszych minty klimatach:)
    zdjęcia powalają na kolana!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny bączek! i taki bardzo minty:) nigdzie nie byłoby mu lepiej, niż u Was!
    ja też dziękuje ogromnie za przesyłkę Ewo!
    kalendarz gotowy, jeśli masz ochotę, możesz obejrzeć na blogu.
    dajesz mnóstwo inspiracji.. dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  22. No bąk na całkowicie właściwym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. To jeѕt fachoωe zdjęciez wуśmiеnіtymświatłem-)

    Tаke a lооk аt my web page projektowanie wnetrz warszawa cena

    OdpowiedzUsuń